czwartek, 19 lipca 2012

Bohaterowie

Chester Bennington

Chester
Nienawidzę cie wiesz?! Mam dosyć takiego życia.
 Deirdre
Wiesz co masz robić...
Chester
Odchodzę.
Deirdre
*zakładając ręce na biuście, mruży gniewnie oczy*
Wrócisz. Zawsze wracasz.
Chester
Boże, jak śmiesznie!

Michael Shinoda

Michael
Naprawdę nie chciałem...
Chester
*wymijająco wzrusza ramionami*
Wiem, Mike.
Michael
Ale ja...
Chester
Zamknij się, bo obaj wiemy jak to się skończy.

Deirde Nightshade

Deirdre
Powiesz mi wreszcie o co ci chodzi?
Chester
Wole gdy żyjesz w błogiej nieświadomości.
Deirdre
Jesteś psychiczny. Ale lubie się z tobą kochać.
Chester
*uśmiechając się wrednie*
Za to ci płace, kochanie.


3 komentarze:

  1. Da sie z Tb jakoś skontaktowac oprócz Twittera ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się zapowiada ^^ uwielbiam design Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj EmKa. Nie mam pojęcia czy mnie pamiętasz czy prowadzisz jakiegoś nowego bloga czy tylko tego. Ważna wiadomość pojawiła sie nad [dream-summer.blog.onet.pl] Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń